м. Київ, Фастівський район
Київської області
, с. Гатне,
вул. Київська, 138а
   
    
УВАГА!
В разі відсутності мобільного звязку на мобільних номерах нашого підприємства
ПРОСИМО писати або дзвонити на Viber +380966566400
UA
RU
Назад

Бадді для бетону. Завершення оптимізації конструкції.

Шановні читачі мого блогу! Ця стаття присвячується класичній організації бетонних робіт, коли доставлений на будівельний об'єкт товарний бетон за допомогою підйомного крану потрібно укласти в опалубку або зробити заливку плоских монолітних ділянок. Ланка, яка з’єднує міксер - бетоновоз і підйомний кран являється БАДДЯ ДЛЯ БЕТОНУ. Ви напевно вже ознайомилися із сторінкою нашого сайту, присвяченою цьому будівельному устаткуванню, знайомі з великим списком існуючих найменувань цього необхідного на будівництві устаткування. Я як автор цієї статті на правах свідка розвитку будівельної галузі за най ближчі тридцять п'ять років, можу коротко розповісти шляхи вдосконалення бетонних робіт із застосуванням бадді для бетону. Отож, в середні 80-х минулого століття бетон на будівельні об'єкти поставлявся автомобілями самоскидами. Бетоновози -  міксери були до того рідкісними на наших дорогах, що ці машини здавалися незвичайними. Бетон в кузові самоскида під час доставки не міг перемішуватися, омолоджуватися, тому бетон виготовлявся напівсухим. Ця консистенція бетону і визначала конструкцію, форму бадей для бетону. Вони як правило були горизонтальної форми і називалися баддя - туфелька. До речі, ця назва збереглася до наших днів. Автомобілі - самоскиди були замінені бетоновозами - міксерами, які доставляють вже не напівсухий бетон, а постійно перемішаний, який вже не висипається, а виливається з бетоновоза. Природно, бадді теж видозмінилися, почали міняти форму від горизонтально розташованих до вертикальних під рідкий бетон. Були деякі перехідні моделі, які свою назву узяли від попередників - горизонтальної бадді, називалися вони теж баддя - туфелька. Бадді туфельки ми припинили виготовляти всього кілька років тому, конструкція цієї бадді досить складна, з більшим вмістом металу. Паралельно проходила модернізація бадді основного типу, у яких робочі положення тільки вертикальні, об'єм бетонної маси розрахований на прийом 1,0;1,5; 2,0 м. куб. За останні роки оптимізований розкрій металу для конічних деталей бадді, що дозволило значно зменшити їх висоту. Показник висоти бадді дуже актуальний, оскільки він порівнюється з висотою вивантажувального лотка міксера - бетоновоза. Бадді з великою висотою не зручні в роботі, оскільки при вивантаженні бетону наливанням потрібно будь-яким чином баддю розташовувати нижче рівня зливного лотка бетоновоза.  

За декілька останніх років в нас на підприємстві завершено доопрацювання конструкції бадді. Усі пропоновані бадді виготовляються з однотипних серійно виготовлених деталей, виготовлення яких відбувається на устаткуванні з цифровим програмним управлінням. Цей процес дозволяє добитися граничної повторюваності усіх геометричних розмірів готових виробів.  Точність виготовлення деталей забезпечує технологічність складання з подальшим зварюванням усіх зварювальних швів. Досягнуті наступні цілі по виробництву і експлуатації бадді :
- оптимальна металоємність;
- максимальна зручність в роботі;
- оптимальна ціна;
- бездоганна робота затвора, лотка;
- можливість управління якістю складання;
- забезпечення повторюваності геометричних розмірів готових виробів.

5 1)