Ця стаття адресована для керівників підприємств абсолютно різних видів бізнесу, які масово використовують внутрішньо цехові або як окремий випадок будівельно-монтажні вантажопідйомні пристрої : тельфери, талі, а разом з ними і кран балки, крани і так далі коли усе підйомне устаткування застосовується для простих за швидкістю переміщень вантажів, але в той же час виникають потреби в повільному підйомі / опусканні вантажу. Приведу ряд прикладів використання швидкого і повільного підйому і опускання вантажів, які повинні працювати на одному і тому ж механізмі в потрібній послідовності.
- Швидкість опускання ковша з розплавленим металом в ливарному виробництві має бути максимально високою, і вона складає загальноприйняту швидкість 8,0 м/хв. Але при наближенні ковша до безпосереднього місця його вивантаження, для дотримання граничної точності, оператор перемиканням відповідних кнопок переходить на швидкість опускання ковша зі швидкості 8,0 м/хв. до швидкості 0,8 м/хв. Підйом вивантаженого ковша вже відбувється із швидкістю 8,0 м/хв.
- Швидкість підйому /опускання фасадних склопакетів виконується на швидкості 8,0 м/хв., а безпосередня установка, монтаж склопакета відбувається на швидкості 0,8 м/хв.
- При капітальному ремонті будівельного устаткування, зокрема верстатів рубки, гнуття арматури на нашому підприємстві, основна швидкість підйому / опускання складає 8,0 м/хв. але при розбиранні, складанні частин верстата, коли потрібна висока точність, деякі роботи неможливо виконати при швидкості опускання 8,0 м/хв. Перемикання швидкості підйому або опускання вантажу з 8,0 м/хв. до 0,8 м/хв. не представляється складним.
Тельфери з однією постійною швидкістю мають маркіровку CD, а двох швидкісні CD/MD. Запрошуємо усіх потенційних замовників, зацікавлених в придбанні двошвидкісних тельферів на прикладі нашого виробництва особисто переконатися в усіх їх перевагах. На складі нашого підприємства знаходиться повний асортимент тельферів, у тому числі двошвидкісних моделей CD/MD. Також пропонуємо тельфера високого підйому від 30 до 60 метрів з можливістю переобладнання на двошвидкісний режим.